Povodom premijere igranog filma „Pepeljuga“, studio „Dizni“ je zamolio devet velikih dizajnera luksuzne obuće da osmisle čuvenu cipelicu junakinje popularne bajke.
Ove godine, Pepeljuga ne odlazi po cipele kod svoje kume, dobre vile već kod Pola Endrua, Aleksandra Birmana, Renea Kaovile, Džimija Čua, Salvatorea Feragame, Nikolasa Kirkvuda, Šarlote Olimpije, Žeroma Rusoa ili Stjuarta Vajtsmana.

Devet slavnih brendova su kao magičnim štapićem, ali i višečasovnim radom, reinterpretirali, svaki na svoj način, Pepeljugine cipele.
„Za mene je velika čast što sam dobila priliku da kreiram ove cipele. želela sam da napravim cipele iz bajke, zavodljive, raskošne, a koje nas istovremeno podsećaju na detinjstvo“, izjavila je Sandra Čoi, kreativna direktorka kompanije „Džimi Ču“.

Rešenje Nikolasa Kirkvuda

Žerom Ruso cipelicu vidi sa tamnoplavim somotom
Radnja priče prati sudbinu devojke Ele (Pepeljuga) koja posle smrti roditelja ostaje da živi sa okrutnom maćehom i njenim dvema ljubomornim ćerkama.

Stjuart Vajtsman je napravio cipelu koja prekriva članak

Pol Endru i Rene Kaovila

Aleksandar Birman i Šarlot Olimpija
0 коментара:
Post a Comment