• Feelgood fest 11 Sombor festival extremne muzike 2016

    Latest News

    Friday 27 March 2015

    Čovek koji je prepešačio 2.600 milja od Meksika do Kanade (VIDEO)


    On je prepešačio čuvenu Stazu pacifičkih vrhova, rutu koja se prostire od meksičko-američke granice do Kanade. 


    Od maja do oktobra 2013. godine, Endi Dejvidhazi je pešačio, dokumentujući usput svaku pređenu milju svojevrsnim "selfijem" i prateći koliko je prešao pomoću mapa, mobilne aplikacije, GPS-a i časovnika.


    Kako bi pokazao čitavo putovanje Stazom pacifičkih vrhova, Endi objašnjava da je njegov snimak zapravo kombinacija dva odvojena pešačenja. Prve 2.424 milje prepešačene su 2013. godine dok se iznenadna snežna oluja nije pojavila i onemogućila nastavak puta peške.


    Foto: YouTube

    Umesto da odustane, Endi je našao obilazni put koji ga je, i dalje peške, doveo do Kanade. I tokom tog dela je pravio "selfije", ali je odlučio da video bude fokusiran na Stazu pacifičkih vrhova. Naredne godine Endi se vratio na rutu i nastavio od 2424. milje do kraja rute.

    "Ljudi me često pitaju za bradu, tačnije zašto sam je obrijao tokom pešačenja. Jednostavno je počela da mi smeta više nego što sam brinuo za vizuelni kontinuitet. Ona me je takođe činila mnogo starijim nego što sam želeo sebi da priznam u to vreme. Ipak, kada sam stigao do Mamutskih jezera na 906. milji i ušao u grad, osećao sam se kao potpuno nov čovek", rekao je Endi.


    Foto: YouTube

    Na svom vebsajtu, Endi sumira ovu avanturu koja je trajala pet i po meseci, sa preko 2.700 prepešačenih milja, 5 pari patika, 4,5 miliona koraka, preko 400.000 vertikalnih stopa uspona i impresivnih 4.900 fotografija. Takođe, izgubio je 23 kilograma.

    "Proces stajanja na svakoj milji kako bih napravio fotografiju imao je veliki uticaj na iskustvo pešačenja. Morao sam da budem veoma svestan toga gde sam u svakom trenutku, što me je poprilično ometalo da održim dobru brzinu. Mada, verujem da je bilo lepo imati nešto što mi je okupiralo misli za to vreme. Sve u svemu, srećan sam što sam to uradio", zaključuje Endi.

    Čovek koji je prepešačio 2.600 milja od Meksika do Kanade (VIDEO)
    • Naslov članka: Čovek koji je prepešačio 2.600 milja od Meksika do Kanade (VIDEO)
    • Kategorija:
    • Datum i vreme objavljivanja: 20:29
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 коментара:

    Post a Comment

    Top