• Feelgood fest 11 Sombor festival extremne muzike 2016

    Latest News

    Tuesday 24 March 2015

    VIC DANA: Kratki vicevi


    Pričaju dva narkomana:
    - Čuvaj je brate.
    - Hoću brate.
    - Šta hoćeš?
    - Šta šta hoću?

    Pitaju malog cigu koji sok voliš?
    Kaže k'o iz topa: OD DVA LITRA!

    Plavuša: 'Ali, mama, ja njega volim!'
    Mama: 'Pa reci mu.'
    Plavuša: 'Muuuu...'

    Sretnu se dva psihijatra.
    - Dobar dan, dobro ste. Kako sam ja?
    - I vi ste dobro.

    Zašto kamiondzija šutira gumu kad izadje iz kamiona?
    Da odlepi jaja od butine..

    Doktore, imam amneziju!
    - Šta imate?
    - Šta imam!?

    Otišla baba na trafiku da kupi dopunu i kaže: "Jedna dopuna za moju unuku".
    Prodavačica: "Od"?
    Baba: "Od babe Stojanke za unuku Jovanu".

    Leskovac
    - Mamo, mamo, rasipa se!
    - Koje se be rasipa? Da neje mleko slučajno?
    - Ma ne be, bata se rasipa niz stepenice!

    Ženo turi kafu!
    Pa, nesam kupila.
    Pa Nes mi i turi!
    VIC DANA: Kratki vicevi
    • Naslov članka: VIC DANA: Kratki vicevi
    • Kategorija:
    • Datum i vreme objavljivanja: 02:00
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 коментара:

    Post a Comment

    Top