• Feelgood fest 11 Sombor festival extremne muzike 2016

    Latest News

    Tuesday 11 April 2023

    KO JE ROBERT DACEŠIN?


    Ukoliko ste novi na mom kanalu i ne znate mnogo o meni, u narednih par minuta, saznajte kakva vas sve videa očekuju ovdje.

    Za više ovakvih sadržaja:

    ► PRETPLATI SE na moj kanal:   

     / @robert.dacesin  
    ► PRATI ME NA INSTAGRAMU: https://www.instagram.com/robert_dace...

    Kada me ljudi pitaju čime se bavim, ponekad nisam siguran šta da odgovorim, ali priče je opet najbolje pričati iz početka, zar ne? Rođen sam 11.6.1989. godine u Banjaluci, a po zanimanju sam magistar Ekonomije čije sam zvanje stekao na ekonomskom univerizetu u Bratislavi. Već dugi niz godina se bavim digitalnim marketingom, a određen dio života proveo sam radeći i kao međunarodni teniski sudija na najvećim svjetskim turnirima, gdje sam između ostalog, imao priliku da sudim Nadalu, Mareju, Zverevu, Timu, Del Potru i mnogim drugim igračima. Uz to, govorim i pet stranih jezika, te imam mnogo drugih interesa i hobija, ali moja najveća ljubav su bez dileme putovanja, a ovaj kanal, posvećen je upravo njima. 

    Na njemu ćete svake sedmice dobijati novi video sa neke destinacije širom svijeta. Ponekad će to biti neke veoma egozitične i divlje destinacije poput ovih koje vidite sada, a ponekad ćemo putovati našim krajevima i upoznavati ljepote koje imamo u svom dvorištu. Nekako, da se za svakoga nađe po nešto. Kroz svoja putovanja, pokušaću da vam prilbližim druge kulture i običaje, da vas upoznam sa nekim posebnim ljudima o kojima se ne priča mnogo a iz kojih stoje prave fontane neispričanih priča, ali i da vam pokažem sve ono lijepo što ovaj svijet nudi. Da, posebno ću se truditi da ovaj kanal bude jedno mjesto čiste pozitive koje vas neće opteretiti i iz kojeg ćete na kraju dana moći nešto naučiti. 

    Ono što bih htio da čujem je kako vam se dopada moj kanal do sada i da li imate neki prijedlog kako mogu da ga poboljšam?
    KO JE ROBERT DACEŠIN?
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 коментара:

    Post a Comment

    Top