Na osnovu glasova građana Srbije, Exit
festival je dobitnik prestižnog priznanja "Top Serbian Brands" za 2014.
godinu, koje se tradicionalno dodeljuje u saradnji sa Privrednom komorom
Srbije i agencijom za strana ulaganja SIEPA, saopštio je danas Exit.
Dobitnici se svake godine utvrđuju na
osnovu nezavisnog istraživanja tržišta u kojem su glavni kriterijumi
poznatost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost i
poslovni rezultati.

Exit je dobitnik nagrade u kategoriji
festivala, a lista pobednika obuhvata kompanije i ličnosti kao što su
Novak Đoković, Air Serbia, Carlsberg Srbija i NIS.
Posle dve uzastopne međunarodne nagrade
za najbolje evropske festivale, uz Februarsku nagradu Novog Sada, ulazak
u selekciju najvećih brendova u Srbiji, novo je priznanje za Exit
Avanturu koja obuhvata dva festivala u dve države, dodaje se u
saopštenju.
Prošle godine, Exit i Sea Dance festival
imali su 260.000 posetilaca iz više od 50 zemalja, a ove godine,
zahvaljujući novim partnerstvima u Evropi, očekuje se porast inostranih
gostiju.
Prema proračunima USAID-a i nadležnih
državnih institucija, Exit kroz turizam doprinosi sa 15 miliona evra
godišnje domaćoj ekonomiji, a kako potvrđuje i CNN, godišnja vrednost
međunarodne promocije Srbije preko Exit-a procenjena je na oko 90
miliona dolara.
Ovog leta Exit Avantura počinje u Novom
Sadu 9. jula i trajaće deset dana, sve do završnog dana na budvanskoj
plaži Jaz 18. jula.
Exit festival slavi svoj 15. rođendan na
Petrovaradinskoj tvrđavi, a Sea Dance "brani" aktuelnu titulu najboljeg
evropskog festivala u kategoriji do 40.000 posetilaca dnevno.
Svoje nastupe već su potvrdili
Motorhead, Hardwell, Rudimental, Adam Beyer, Sigma, Eagles of Death
Metal, Chris Liebing, Wilkinson, Octave One i drugi.
0 коментара:
Post a Comment