• Feelgood fest 11 Sombor festival extremne muzike 2016

    Latest News

    Thursday 19 February 2015

    Zašto je Đura poludeo u emisiji "Hrvatska uživo"?

    Voditeljka emisije "Hrvatska uživo" Marta Šimić Mrzlečki iznervirala je glumca Branka Đurića.


    I potpisan pogrešno: Đura pošizeo na HRT-u
    Na početku razgovora najavila je predstavu "Đurologija", ali umesto Đurić, nazvala ga je Đuretić, zbog čega se poznati glumac poprilično naljutio. 

    Đurić je kazao kako je "Đurologija" poslednjih meseci jako popularna, a na pitanje voditeljke zašto je to tako, Đurić je odgovorio: 
     - Razlog tome je što ljudi prate moj rad za razliku od vas koji kažete da se prezivam Đuretić. Ja se ne prezivam Đuretić, ja se prezivam Đurić. I verovatno sam zanimljiv jer ljudi prate moj rad - za razliku od vas. 

    - Ovo je bio lapsus, možda je to trebalo biti humoristično i smešno, možda sam ja to namerno napravila - pokušala je da se izvuče voditeljka. 

    - Ma niste. Meni nije nimalo smešno kada neko pogrešno izgovori moje ime ako sam gost u nekoj emisiji - dodao je Đurić. 

    Spomenuo je to i u nastavku razgovora i rekao kako je i pre emisije video da je pogrešno napisala njegovo ime, ali namerno nije želeo ništa da kaže. 

    - Nikoli sam rekao "Sada ću bit Đuretić" tako da sam to najavio i znam da nije šala - kazao je.
    Zašto je Đura poludeo u emisiji "Hrvatska uživo"?
    • Naslov članka: Zašto je Đura poludeo u emisiji "Hrvatska uživo"?
    • Kategorija:
    • Datum i vreme objavljivanja: 21:08
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 коментара:

    Post a Comment

    Top